Gönlüm Sizde : Buda ve Peşte

7 Ağustos 2013


       Bratislava'dan Budapeşte'ye iki saat kırk beş dakikaya varıyorum. Herkese hiç düşünmeden Njoy hostelde kalmalarını öneririm. Harika bir hostel, pazarları geleneksel Macar yemekleri ise cabası. Herkese bir kez daha düşünmeden bir tavsiyede bulunacağım, hostele 5 dakika yürüme mesafesinde olan, Bali cafe'de Chicken paprika yemeden dönmeyiniz. Sonra rahat rahat gezin. Örneğin, Tuna nehrine inin ve bütün köprüleri tek tek gezin. Buda'da bulunan kaleye çıkın. Yeşil, Beyaz ve Zincir köprüsünde sağlı sollu yürüyün. Parlamento binasını gezin. Budapeşte'nin kapalı pazarından meyve ve sebze alışverişi yapın.
           Budapeşte Opera binasını görmeden dönmeyin. Ben şahsen burayı Viyana'ya tercih ederim. Aziz Stephen kilisesini gezmek bana bedavaya nasip oldu. Kahramanlar meydanına gelip yürümeden dönmeyin, hele buraya gelip arka tarafda bulunan, Avrupa'nın en büyük Spa merkezine girmeden dönmeyin. 13 euro karşılığında giriş yapabilirsiniz. Ayrıca Cumartesi geceleri içeride parti var. Terror House'a ben girmedim ama Budapeşte'nin top atraksiyonlarından biri. Tuna'yı anlamanın en iyi adresi : BUDAPEŞTE

     Fotoğraflar ;

0 yorum:

Yorum Gönder